Uudista asiakaskokemuksesi peleillä, joihin on uutettu 100:n vuoden innovointi.
Hyödynnä ammattimaisesti suuniteltujen pelien kyky sitouttaa yleisöjä ja luoda syvempiä yhteyksiä.
Tarjoa ikimuistoisia asiakaskokemuksia, jotka luovat uusia tulovirtoja ja parantavat käyttäjien pysyvyyttä.
Keesing tarjoaa räätälöityjä pulmia ja pelejä vähittäiskaupalle ja digitaalisiin ympäristöihin. Ne integroituvat saumattomasti yritykseesi ja tarjoavat ainutlaatuisen brändikokemuksen, joka saa käyttäjät palaamaan.
Autamme yrityksiä ratkaisemaan esimerkiksi mainostulojen vähenemisen ja digitalisaation haasteen. Tarjoamme yli 13 000 tuotetta ja yli 200 digitaalista peliä kustantajille ja brändeille, jotka haluavat määritellä uudelleen tapansa harjoittaa liiketoimintaa.
Vangitse yleisöjä ennennäkemättömällä tavalla
Markkinoilla, joilla monipuoliset tulovirrat ovat ehdottoman tärkeitä, Keesingin vuosikymmenten kokemus pulmatuotekehityksestä tarjoaa kustantajille ratkaisuja, jotka paitsi edistävät käyttäjien tervettä aivotoimintaa, rentoutumista ja viihtymistä myös tarjoavat arvokkaita mahdollisuuksia painotuotteisiin ja digitaaliseen integraatioon.
Keesingin avulla et ainoastaan vastaa alan trendeihin, vaan myös ylität käyttäjien odotukset. Näin varmistat, että alustasi pysyy uskollisten fanien suosikkikohteena.

Hyödynnä fyysisiä ja digitaalisia tuotteitasi brändiarvon luomiseksi.

Räätälöidyt pulmatuotteet brändin näkyvyyden parantamiseksi
Hyödynnä sekä fyysisiä että digitaalisia pulmia brändiarvon luomiseksi. Tarjoa brändättyjä pulmakirjoja ja -lehtiä tai yleisöllesi räätälöityjä aktiviteettilomakkeita joko painetussa tai digitaalisessa muodossa. Tämä parantaa brändin näkyvyyttä ja tarjoaa hauskan ja vuorovaikutteisen tavan olla vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa, vahvistaa brändiviestejä ja luoda kestäviä vaikutelmia.
Kuluttajien sitouttaminen, lojaalisuuden rakentaminen
Ristisanatehtävien, sanahakujen ja sudokun kaltaiset pulmatehtävät tarjoavat toistuvia aktivoimismahdollisuuksia ja edistävät kuluttajien uskollisuutta. Olipa kyse tilausmalleista, ilmaislahjoista tai premium-tuotteista, asiakkaita kannustetaan palaamaan, mikä parantaa pysyvyyttä ja asiakastyytyväisyyttä.
Vuorovaikutteiset markkinointi- ja myynninedistämisratkaisut
Hyödynnä pulmatehtäviä markkinointikampanjoissasi uusien asiakkaiden houkuttelemiseksi. Pulmatehtävät luovat ainutlaatuisia kosketuspisteitä aina loma-aiheisten pulmien kaltaisista kausittaisista kampanjoista ristikkäismainontaan muiden brändien kanssa. Tämä luo vuorovaikutusta ja parantaa myyntiä.
Denksport & Rijksmuseum – taide herää eloon pulmien avulla
Hollantilainen Denksport-brändimme ja kuuluisa Rijksmuseum yhdistivät voimansa luodakseen uraauurtavan kumppanuuden, joka yhdistää taiteen kauneuden pulmien jännitykseen. Tässä yhteistyössä Denksportin asiantuntemus kiehtovien pulmien luomisessa yhdistyi Rijksmuseumin ikoniseen kokoelmaan. Yhteistyö tavoitti laajan yleisön, lisäsi bränditietoisuutta ja syvensi sitoutumista taiteeseen.
”Denksportin erityisesti Rijksmuseumille luoma Rijksmuseum-pulmakirja on yksi museokauppamme menestyksekkäimmistä tuotteistamme. Se on loistava tapa esittää taide- ja historiatarinoita ihmisille opettavaisella ja leikkisällä tavalla.”
– Sonja Feitsma, vähittäiskaupan johtaja, Rijksmuseum

Räätälöityjä aivopähkinöitä: matkailu uudelle tasolle Keesing Nordicsin ja Airshoppenin yhteistyöllä
Eikö loma olekin parasta aikaa aivopähkinöille? Keesing Sweden aloitti yhteistyön Pohjoismaihin tulevia ja sieltä lähteviä matkailijoita palvelevan verovapaan myymälän Airshoppenin kanssa. Tuloksena syntyi räätälöity lehti, joka on täynnä stimuloivia aivopähkinöitä. Pohjoismaiselle yleisölle suunnatussa 64-sivuisessa lehdessä on pulmapelejä, kuten Sudoku, Tectonic, Binero ja K-doku. Ne kaikki ovat saatavilla pohjoismaisilla kielillä. Entäpä tulos? Matkailijoiden suosio! Tästä ainutlaatuisesta pulmatuotteesta on tullut pysyvä osa Airshoppenin tarjontaa. Se on saatavilla digitaalisesti heidän luettelossaan ja lennoillaan.
”Olemme erittäin iloisia siitä, että tämä pulmalehti on valikoimassamme. Keesing on ollut erinomainen yhteistyökumppani – innovatiivinen, taitava ja omistautunut.”
– Eva Spencer, kategoriapäällikkö, Airshoppen Travel Retail.
Keesing & RTL Nieuws – kiehtovan koukuttavia vuorovaikutteisia pulmia
RTL Nieuws halusi parantaa käyttäjäkokemusta tasapainottamalla uutis- ja viihdetarjontaansa ja kannustamalla kävijöitä pysymään pidempään ja palaamaan useammin. Yhteistyössä Keesingin kanssa pulmat integroitiin RTL Nieuwsin verkkosivustolle ja sovellukseen. Interaktiivisen sisällön saumaton integrointi on paitsi parantanut käyttäjäkokemusta myös luonut uuden tavan, jolla yleisö voi olla vuorovaikutuksessa uutisten kanssa yhdistämällä viihdettä ja tietoa.
”Pulmatehtävät ovat tervetullut muutos vierailijoillemme osana heidän kuluttamiaan uutisia. Tarjoamme näin tiedon lisäksi myös rentoutumista. Tätä on Braintainment. Yhteistyön aloittamisen jälkeen alustoillamme vietetty aika on lisääntynyt ja kävijät palaavat useammin.”
– Dennis van Luling, apulaispäätoimittaja, RTL Nieuws

Katso tuoreimmat uutisemme.
Tutustu siihen, miten innovoimme pulmatehtävien maailmaa.

- Uutiset ja päivitykset
Keesing ja BNR lanseeraavat Daily News Puzzlen, yleisöä tehokkaasti aktivoivan uutisvisaratkaisun

- Uutiset ja päivitykset

- Uutiset ja päivitykset
Keesing kasvattaa digitaalista portfoliotaan hankkimalla omistukseensa CoolGamesin sekä Synonymer.se-palvelun
Vie paino-, julkaisu- tai verkkoliiketoimintasi uudelle asiakaskokemuksen tasolle.
Uudista digitaali-, paino-, ja vähittäismyyntituotteesi Keesingin pulmaratkaisuilla. Etsitpä sitten räätälöityä pulmakirjaa, päivittäistä pulmatehtävää aikakauslehdellesi tai sanomalehdellesi tai pulmiin ja peleihin keskittyvää liiketoimintaa, Keesing auttaa sinua parantamaan asiakaskokemustasi, vahvistamaan asiakassuhteita ja luomaan uusia tulovirtoja.


Kiinnostaako digitaalinen B2B-alustamme?
Katso, miten yhdistämme hauskanpidon ja henkisen stimulaation laajaan digitaalisten pulmatehtävien ja rentojen pelien kokoelmaamme. Tutustu interaktiiviseen demoympäristöömme ja koe mahdollisuudet omakohtaisesti.
Usein kysytyt kysymykset.
Painoratkaisut
Millaisia pulmatehtäviä voitte tarjota painettuna, ja ovatko ne muokattavissa brändillemme?
Tarjoamme laajan valikoiman pulmia ristisanoista sudokuihin. Akrostikonit, sanahaut, ristisanatehtävät ja nuolisanat ovat mukautettavissa brändin ja teeman mukaan. Logiikkapulmia ei voi mukauttaa.
Millainen tuotantoaikataulu painetuilla pulmakirjoilla tai -inserteillä tavallisesti on?
Tuotantoaikataulut vaihtelevat, mutta toimitamme tyypillisesti yksittäiset pulmatehtävät viikon kuluessa ja painetut kirjat noin kahdeksan viikon toimitusajalla volyymin ja räätälöinnin mukaan.
Tarjoatteko massajakeluvaihtoehtoja asiakkaillemme tai markkinointikampanjoillemme?
Kyllä, tarjoamme joustavia massajakeluratkaisuja, jotka on räätälöity kohdeyleisösi tai kampanjatarpeidesi mukaan.
Voimmeko sisällyttää brändisisältöä tai mainontaa erilaisiin pulmatehtäviin?
Voimme ehdottomasti integroida brändi- tai mainossisältösi saumattomasti pulmamalleihimme.
Mitä vastuullisia käytäntöjä noudatatte painoprosesseissa?
Korostamme vastuullisuutta ja kestävää kehitystä käyttämällä ympäristöystävällisiä musteita ja kierrätettäviä materiaaleja aina kun se on mahdollista.
Digitaaliset ratkaisut
Voidaanko digitaaliset pulmatehtävät integroida alustallemme tai sovellukseemme?
Kyllä, pulmamme voi integroida helposti alustaan API-rajapintojen kautta tai erillisinä moduuleina. Toimitamme sisältömme mihin tahansa laitteeseen tai ympäristöön.
Tarjoatteko analytiikkaa tai aktivoitumisen seurantaa digitaalisten pulmatehtävien käyttöön?
Kyllä, mittaamme ja raportoimme käyttöä erilaisten käyttäjätoimintojen perusteella tarpeidesi mukaan. Raportteihimme sisältyy vakiona mittareita, kuten uudet kävijät, palaavat kävijät, aloitetut pelit/pulmat ja läpäistyt pelit/pulmat.
Ovatko pulmat saatavilla useilla kielillä kansainvälisille yleisöille?
Pulmatehtävämme ovat saatavilla useilla kielillä maailmanlaajuisille yleisöille.
Miten varmistatte, että pulmat ovat mobiiliystävällisiä ja responsiivisia?
Kaikki digitaaliset pulmatehtävämme on suunniteltu siten, että ne ovat responsiivisia mobiililaitteilla ja tarjoavat saumattoman käyttäjäkokemuksen. Riippumatta siitä, millä laitteella (mobiililaitteella, verkossa, sovelluksessa tai tabletilla) olet, varmistamme, että ratkaisut toimivat
Tarjoatteko räätälöintivaihtoehtoja, kuten brändäystä tai tiettyjä teemoja?
Kyllä, suunnittelimme alustamme siten, että voimme räätälöidä pulmat täysin brändisi mukaan ja sovittaa ne tiettyihin teemoihin.
Vähittäiskaupan ratkaisut
Millaisia vähittäiskauppavalmiita pulmatuotteita tarjoatte?
Tarjoamme erilaisia pulma- ja ristisanalehtiä, kirjoja, vihkoja, muita luovia painotuotteita ja pelejä, jotka ovat valmiita vähittäismyyntiin ja verkkomyyntiin. Valikoimissamme on myös kausittaisia ja teemakohtaisia vaihtoehtoja.
Onko teillä vaihtoehtoja kausiluonteisille tai teemoitetuille pulmatehtäville?
Kyllä, tarjoamme kokoelmia, jotka on räätälöity tiettyihin vuodenaikoihin, lomiin tai erityistapahtumiin.
Mikä on tukkukauppakumppanuuksien vähimmäistilausmäärä?
Vähimmäistilausmäärä riippuu tuotetyypistä, mutta tarjoamme joustavia vaihtoehtoja kaikkiin vähittäiskaupan tarpeisiin.
Voivatko vähittäiskaupan pulmatuotteet olla yhteisbrändättyjä tai white label -merkittyjä myymälöissämme?
Kyllä, olemme erikoistuneet yhteisbrändäämiseen ja white label -tuotteisiin. Tuotteemme sopivat siis saumattomasti vähittäiskauppojen strategiaan.
Mitä hyllyvalmiita pakkaus- ja esittelyvaihtoehtoja tarjoatte?
Tarjoamme valikoiman hyllyvalmiita pakkausratkaisuja, mukaan lukien räätälöidyt esillepanot ja houkuttelevat myyntipistemateriaalit. Räätälöimme myös ratkaisut tarpeiden mukaan.
Luo yhteyksiä yksi pulma kerrallaan.
Luo kestäviä vaikutelmia Keesingin strategisilla pulmaratkaisuilla.
Oman brändin pulmatuotteet
Luo ainutlaatuisia pulmakokemuksia, jotka heijastavat brändisi identiteettiä ja aktivoivat yleisöäsi.
Parempi brändinäkyvyys
Paranna tavoittavuutta pulmilla, jotka on suunniteltu parantamaan tunnettuutta ja uskollisuutta kuluttajien puolella.
Vuorovaikutteiset markkinointi- ja myynninedistämismahdollisuudet
Hyödynnä vuorovaikutteisia pulmatehtäviä luovissa markkinointikampanjoissa ja monialaisissa projekteissa.
Aloita uusi keskustelu.
"*" näyttää pakolliset kentät