
Pulmamme saavat aivot raksuttamaan kaikkialla.
Yli vuosisadan kokemuksella tuomme pulmatehtävien iloa eri
kulttuureista ja maanosista tuleville ihmisille.
Yli 950 asiantuntijaa, 14 ydinmarkkinaa, yksi intohimo.
Toimintamme on syntynyt intohimosta kiehtovia ja hauskoja pulmia kohtaan. Olemme kasvaneet maailmanlaajuiseksi markkinajohtajaksi, joka tuo iloa yli 500 miljoonan pulmia ratkaisevan ihmisen maailmanlaajuiselle yhteisölle.
Tänä päivänä dynaamisessa tiimissämme on yli 950 lahjakasta asiantuntijaa 14 maasta. Kaikkia heitä yhdistää rakkaus pulmatehtäviä kohtaan. Joka vuosi tuotamme yli 200 miljoonaa pulmalehteä. Niistä jokainen on suunniteltu tarkasti ja huolellisesti tarjoamaan tuntikausia viihdettä uskollisille faneillemme.
Toimintamme ei kuitenkaan jää tähän. Olemme myös edelläkävijöitä digitaalisissa pulmaelämyksissä ja tarjoamme interaktiivisia pulmaratkaisuja, jotka tuovat uusia käänteitä klassiseen ajanvietteeseen. Keesingin perintö nojaa luovuuteen ja laatuun, ja yhtiö jatkaa innoittamista, pulmien ratkaisijoiden haastamista sekä hauskojen puuhien luomista kaikenikäisille.

Visiomme.
Pulmatehtävien tulevaisuus
Näemme maailman, jossa pulmatehtävät ovat osa jokapäiväistä elämää. Ne tuovat iloa, pitävät mielen terävänä ja tekevät ruutuajasta merkityksellisemmän. Keesing on matkalla kuvittelemaan uudelleen, mitä pulmatehtävät voivat olla, yhdistämällä perinteet teknologiaan sekä luomalla elämyksiä, jotka tuntuvat tuoreilta, hauskoilta ja tätä päivää varten tehdyiltä.
Missiomme.
Tuomme ihmiset yhteen leikin avulla
Me Keesingillä uskomme, että pulmatehtävät tekevät muutakin kuin tarjoavat ajanvietettä – ne haastavat, rentouttavat ja yhdistävät meitä. Missiomme on luoda hauskoja, harkittuja elämyksiä, jotka tuovat saavutuksen tunteen, herättävät uteliaisuuden ja tarjoavat tauon arjesta. Riippumatta siitä, kuka tai missä olet, sinulle on pulmatehtävä.
Arvomme.
Toimintaamme ohjaavat periaatteet
Keesingin ydinarvot ohjaavat kaikkea toimintaamme, vaikuttavat kulttuuriimme ja inspiroivat jokaista valintaamme. Olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaillemme parhaita pulmakokemuksia. Haluamme lisäksi kehittää positiivista, kasvuhakuista kulttuuria ihmisille, joiden kanssa työskentelemme.
Yrittäjähenkinen
Me innovoimme ja etsimme mahdollisuuksia kasvaa, kehittyä ja johtaa.
Helposti lähestyttävä
Teemme tuotteistamme helposti saavutettavia, inklusiivisia ja käyttäjäystävällisiä.
Avulias
Teemme yhteistyötä, huolehdimme tiimeistämme ja rakennamme luottamusta kaikissa suhteissa.
Tuloslähtöinen
Pyrimme keskittymisen ja intohimoisen suhtautumisen avulla saavuttamaan tavoitteemme ja tarjoamaan arvoa.
Tiimimme, vahvuutemme.
Intohimoinen ja ammattitaitoinen johtoryhmämme on omistautunut erinomaisten tulosten saavuttamiseen.
Mitä me teemme.
Luomme kiehtovaa sisältöä pulmien ystäville kaikkialla maailmassa
Olitpa sitten ratkomassa ristisanatehtävää kynällä ja paperilla, pelaamassa sudokua puhelimellasi tai etsimässä sanoja, meillä on pulmia jokaiseen hetkeen ja mielialaan ja jokaiselle ihmiselle.
Braintainment yhdistää miljoonia pulmien ystäviä ympäri maailmaa. Tuomme luovuuden, teknologian ja perinteet yhteen ja tarjoamme tarkoituksenmukaisia pulmia. Keesing pitää hoksottimesi terävinä missä tahansa oletkin ja millaista viihdettä kaipaatkin. Luvassa on siis hauskoja pulmatehtäviä.


Vaatimattomasta alusta maailmanlaajuiseen menestykseen.
Historia täynnä uteliaisuutta ja innovaatiota.
Keesing Media Groupin perusti alankomaalainen toimittaja Isaäc Keesing vuonna 1911, ja sittemmin yhtiöstä on tullut pulmatehtävien maailmanlaajuinen johtaja. Keesing jatkaa pulmatehtävien ystävien innoittamista ja aktivoimista kaikkialla aina uraauurtavista talousarkistoista kiehtoviin printti-, verkko- ja sovelluspohjaisiin pulmapeleihin.
Kun Isaac Keesing lanseerasi Denksportin, Alankomaiden ensimmäisen pulmalehden, intohimo pulmatehtäviä kohtaan levisi valtakunnan rajojen yli. Vuosien varrella Keesing kasvoi ja erilaisia pulmatehtäviä julkaistiin useammilla kielillä. Tästä syntyi maailmanlaajuinen pulmatehtävien ystävien yhteisö, jota yhtiö halusi vaalia. Keesing jatkaa ihmisten innostamista ja aktivoimista eri puolilla maailmaa uusilla brändeillä, kuten Sport Cérébralilla Ranskassa.