Keesingillä on ilo esitellä Daily News Puzzle -uutisvisa, joka tulee uutena ominaisuutena Alankomaiden johtaviin uutispalveluihin kuuluvan BNR:n sivustolle. Uusi ominaisuus tuo Keesingin digitaalisen B2B-alustan laajemman yleisön ulottuville tarjoamalla päivän uutisiin liittyvää visailusisältöä.
Tekoälyavusteista innovaatiota uutistoimitukseen ja visailuun
Daily News Puzzle yhdistelee tekoälyä ja Keesingin tietovisaosaamista. Älykkään automaation ja ihmislähtöisen luovuuden yhdistelmä tuottaa uutisjutuista laadukasta, lukijoita osallistavaa visailutarjontaa.
”Uutisvisa on suunnattu lukijoille, jotka ovat tiedonhaluisia, ajattelevat kriittisesti ja nauttivat haasteista”, kertoo BNR:n päätoimittaja Marc Adriani. ”Uutisvisa on myös mainio tapa pysyä ajan tasalla ja harrastaa samalla aivojumppaa.”
Automaation ja ihmisen luovuuden yhteistyötä
Uutisvisan kehittäminen alkoi noin vuosi sitten, kun Keesingin digitiimi alkoi tuottaa ainutlaatuista visailusisältöä prosessoimalla uutisjuttuja tekoälyn avulla. Ingmar Kooij, Global B2B Director, kertoo: ”Uutisvisa tukee asiakkaidemme erilaisia tavoitteita, sillä artikkeleiden lukukerrat kasvavat, kun kysymyksen ratkaisu linkitetään uutisjuttuun, ja räätälöitävillä ominaisuuksilla kustantajat voivat muokata työkalusta omiin tarpeisiinsa sopivan.”
Palvelu tuottaa uutisvisat varhain aamulla, jolloin lukijat saavat tuoretta sisältöä jo ennen kuin koko toimitus on töissä. ”Tekoäly on tehokas työkalu, mutta varmistamme silti aina, että sisällöt katselmoi ihminen, jotta visoissa säilyy se inhimillinen kosketus, joka tekee niistä erityisiä”, sanoo projektin kehitystyöstä vastaava Jeroen Moorman, Manager Digital Development.
Strateginen kumppanuus tuottaa hyötyjä
Mechteld van de Poll (Sales Manager B2B, Keesing Nederland) kertoo: ”BNR:llä on ollut avainrooli palvelun onnistuneessa toteutuksessa. Lanseerausvaiheen eksklusiivisena kumppanina BNR on auttanut meitä optimoimaan uutisvisapalvelun todellisen lukijapalautteen pohjalta. Kumppanuuteen sisältyy myös mainoskampanja sekä BNR:n tapahtumissa esillä oleva visailuseinä.”
”Yhteistyö Keesingin kanssa on sujunut loistavasti”, Adriani sanoo. ”Olemme luoneet yhdessä jotain, joka on sekä innovatiivista että tiiviisti brändiimme ja yleisöömme kytkeytyvää.”
Pelillisyyden tuomia etuja
”Toimituksellisten hyötyjen lisäksi tietovisamme tarjoavat keinon aktivoida yleisöä lukutottumuksiin, joista syntyy kestävää arvoa kustantajalle. Uskomme, että tämä tuote auttaa luomaan pitkäkestoisia lukijasuhteita”, sanoo Ingmar.
Meille on ilo nähdä Daily News Puzzle käytössä. Jokainen haaste tuo lisää ihmisiä kokemaan hauskaa ja aivoja virkistävää Braintainment-tarjontaamme. Uutisetkin voivat olla aivojumppaa!
Tutustu Daily News Puzzle -uutisvisaan osoitteessa www.bnr.nl/puzzels [in Dutch].